top of page

יוגה נידרה

אני מאמינה בכוח של תירגול נפלא זה, לשקם, לחזק את גופנו ונפשנו, אני מתרגלת סוגים שונים של הרפיה עמוקה כבר כ-30 שנה.

נידרה = שינה, יוגה נידרה היא אומנות ההרפייה המלאה. היוגים משתמשים בטכניקה הזו אלפי שנה, וכעת יש לה בסיס ושם מדעי: (N.S.D.R (NON SLEEP DEEP RELAXATION.

זהו כלי יעיל ועוצמתי להכנס למצב של הרפייה עמוקה, אשר מאפשרת למערכת העצבים שלנו שיקום מהיר, עוזר לנו להתמרכז, להתרכז, ואף להירדם אם יש צורך שכזה. ממש RESTART למערכת ב 10-30 דק.


בצעירותי (ב-1970 עליתי לישראל מארה"ב וגרתי עם סבי וסבתי וכמובן אמי) כולם לקחו מנוחה בין 14:00-16:00, קודש קודשים. אסור היה להרעיש בין בין 2-4 אחה"צ. כך שרעיון מנוחה באמצע היום אינו זר לי. ההרפייה הראשונה שעשיתי בסוף שיעור היוגה הראשון שלי, הייתה ממש משנת חיים. ההבנה שהרפייה היא כ"כ חיונית לי כבר בגיל 18 הייתה סוג של "הארה" ב-1987 הגיע לידי ספרה הראשון של שאקטי גווין "דמיון מודרך" ובו היא נותנת כמה תרגילי הרפייה ודמיון מודרך. השתמשתי בקלטת הזו ואחר כך בדיסק וכעת דרך AUDIBLE אלפי פעמים.

ממליצה לכולם, בצהריים, בערב, לפני השינה, מתי שרק אפשר, לשכב על מזרון, להתכסות ולהקשיב ליוגה נידרה ביוטיוב של אלי, ALLY או להוריד CREATIVE VISUALIZATION BY SHAKTI GAWAIN. או להוריד אפליקציית REVERI בחינם, מאוניברסיטת סטנפורד להיפנוזה עצמית הרפיה עמוקה.







bottom of page